Nervositet, trötthet och vilsna tankar

Har pluggat engelska, men vet inte riktigt VAD jag ska plugga på. Det är svårt att plugga när man inte vet det exakta ämnet (vet ungefär), textlängd eller typ av text. Är så nervös att jag inte vet riktigt vvar jag ska ta vägen. Har magkatarr. Är dessutom astrött, men drömmer bara mardrömmar på nätterna. Eller, kanske inte bara. Drömmer att jag är tillbaka på Capio eller iaf söker dit, för att jag behöver hjälp. Det kanske är så. Jag kanske behöver hjälp. Jag känner mig sjukt underlig, men jag kan fortfarande längta dit. Eller, sakna slutenvård i allmänhet. Inte för att det är så himla kul, för det är det inte, men jag saknar lugnet, tryggheten och hjälpen. Känslan av att kunna vara sig själv utan större censur och faktiskt få hjälp. Känner mig vilsen och vet inte hur jag ska tänka. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Behandlingshem är inget alternativ? Kanske är det just det du längtar efter.

2013-05-03 @ 13:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0