No More!!! :D

Åh, nu är fysik B äntligen KLAR!!!! Det känns fantastiskt, helt helt helt galet fantastiskt. Provet kändes bra, sämre ju mer jag tänker på det så låter bli. Så länge det inte är underkänt spelar (enligt läraren) resultatet ingen roll för mitt betyg :D 
Den galnaste lyckan har lagt sig. Den höll i sig en dryg halvtimme efter provet. Hah, hoppade runt och skrattade helt oprovocerat x) Nu börjar tröttheten komma ifatt, så ska bara fixa mitt rum lite innan jag bäddar ned mig och ser Grey's Anatomy. Med tröttheten kommer ju, som bekant, dåliga tankar och dåligt mående så försöker lite desperat att hålla kvar den där euforiska känslan. Går sådär. 
Även om det nog blir tufft nu (kanske inte idag, kanske inte ens imorgon, men jag räknar med att allt jag tryckt undan kommer ifatt) så är det faktiskt underbart att kunna tänka att jag är klar med fysik B. Jag. JAG klarade FyB. Helt tappad bakom flötet kan jag inte vara, vad tankarna än får för sig att tala om för mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0