Nu tar vi guld!

Stort grattis till våra fantastiska TreKronor som tog hem VM-guldet igår! Snyggt jobbat! Till och med jag som ALDRIG tittar på hockey följde matchen, vilket jag är väldigt glad för idag. Hade känts tråkigt att missa den segern! 
 
Det blev inte så fint väder idag trots allt. Det är varmt och fuktigt (för att inte säga klibbigt), men molnigt och lite grått. Trist. Inte för att det gör sådär jättemycket egentligen, sitter ju ändå inne och jobbar med geografiarbetet. Kul. Usch, jag tycker verkligen inte om geografi och jag är verkligen inte bra på det heller. En riktig plåga. Inte blir det heller bättre av att det är oroligt i huset och kaos inuti med massa äs, depression och ångest. Det här är sannerligen inte min dag. 
Fick dock ett mail med återkoppling på musikarbetena+inspelningarna jag skickade in IGÅR! Hah, vissa lärare jobbar snabbt! Mycket positiv respons, och han skrev att jag har en jättefin röst vilket värmer. Dock ville han ha en nyinspelning på ett av styckena där jag syns i bild (FY...) så att han kan vara säker på att det är jag som sjunger och spelar. Har (som vanligt) inte fuskat det minsta så det blir inga problem, förutom att jag avskyr att filma när jag sjunger. Ser seriöst onormal ut. Jaja, det är ju han som ber om det. 
 
Nej, nu ska jag ta mig samman och fortsätta analysera klimat. Snart är det över. Tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0