Right here, right now

Gjorde ett par provinspelningar. Ledsen i ögat konstaterade jag att jag inte klarar göra "Welcome to my life", den passade inte min röst. Av de låtar jag hunnit igenom idag lutar det åt Agnes låt Right Here, Right Now, eller eventuellt Cascadas Everytime We Touch. Imorgon ska jag försöka hinna igenom lite andra låtar. 
 
Labben gick väl ok, inte direkt fantastiskt, men fick hjälp att förklara fenomenen och tycker att jag förstod. Ska gå igenom anteckningarna ikväll. Nu ska jag till affären och handla innan det blir en stund vid spisen då jag ska laga middag idag. 
Av anledningar jag inte vill ta upp är ätstörningen fruktansvärd mot mig just nu. Ångest inför studentklänningen. Problem idag: hatar min kropp mer (mig själv mer) än jag hatar ätstörningen. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0