Shopping i sommarhettan

Det är 29 grader ute. Klibbigt, kvavt. Som gjort för svaghet och svimningar. På TV ser jag hur sjukligt många människor springer GBG-varvet och jag både avundas och beundrar dem. Själv sprang jag runt med mamma på Allum ett par timmar. Jag behövde en kjol, shorts, strumpbyxor och en tunn skjorta inför sommaren. Lyckades hitta alltihop och dessutom till bra priser. Lyckad förmiddag. Lunchade på stan = lite grekisk sallad. Är galet trött och känner mig så stor och äcklig, provrum är faktiskt förödande för kroppsuppfattningen. Nu visar spegeln här hemma plötsligt en mycket större version av mig och jag undrar hur fort man kan viktöka egentligen. 
Nu ska jag skriva musikarbete (behöver få färdigt det idag) och packa inför morgondagens resa till lkpg. Egentligen vill jag bara sätta på en film och somna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0