Strålning i strålande väder

Det är fantastiskt väder ute. Solen skiner, det är varmt och nästan vindstilla.
 
Jag har ägnat ett antal timmar åt fysiken och räknat på strålning. Nu har jag just övat lite på de musikstycken jag ska spela in. Spelandet gick väl ok, men de få toner jag vågade mig på med rösten kändes inte alls bra. Jag har sjungit på tok för lite rätt länge nu, och nu när jag knappt är ensam hemma alls får jag liksom inte tillfälle att träna heller. 
Skulle träffat en fantastiskt viktig person idag, men det blir imorgon istället. Längtar, för livet nu är fruktansvärt jobbigt. Det fortsätter luta brant utför, utan att visa minsta tecken till att plana ut. 
 
Det är fantastiskt väder ute. Solen skiner, det är varmt och nästan vindstilla. Inuti är det bara mörker. 
 
 
Låten jag lyssnar på när ensamheten överväldigar mig, eller all ork försvinner. Ja, mest hela tiden alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0