There's a little bit of Devil in her angel eyes, she's like a little bit of Heaven with a wild side

Avslutat geografiarbetet. Inväntar respons och hoppas innerligt på att slippa komplettera. Jag är trött och mår dåligt, det är krig inuti och jag har så svårt för att hålla tråden. I inlägget. I Livet.
På tal om inlägg: var hos min kurator på morgonen. "Inläggning" sa hon. !! . Jag sa nej. Jag har varken lust, motivation eller tid. Så nu ligger jag här, utslagen och utbredd i sängen och har ont i livet. Chattar med en fin vän, ska snart se ett avsnitt Grey's anatomy tänkte jag. Älskar den serien. 
Trött på att alltid behöva distrahera mig. Ångesten och anorexin är vidriga, depressionen är en efterhängsen unge som rycker mig i kläderna hela tiden. Väntar på det där fällbenet som sänder mig i platt fall mot asfalten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0