Vad ska man göra?

Ligger i sängen och glor på film. Delvis för att jag inte har ngt skolarbete kvar jag kan göra (ska göra en del-inspelning, men för det behöver jag ju kamera och ett tomt hus, har inget av det), men också för att jag är trött och har tråkigt. Har inte jättemycket ork. Dessutom massa värk. Får väl bli en promenad i det varma, fuktiga vädret... Låter sådär redan från början. 
Måste ta ett (för mig) jobbigt samtal idag vilket jag inte alls ser fram emot. Spelar ingen roll hur upprörd, irriterad, arg eller sviken jag känner mig, jag drar mig alltid för konflikter. 
Dagen känns oändligt lång och den har bara börjat. Kanske skulle man bara ta lite lugnande och sova bort dagen..?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0