Welcome to my life

Jag tror jag har bestämt mig för vilken låt jag ska göra, trots att jag inte har provat sjunga den än. Bläddrade i mina notböcker och hittade Welcome to my life - Simple Plan. Genast började hjärnan spela upp en långsam pianoversion av den, och när jag mentalt provade rösten på den kändes det helt rätt. Imorgon efter min tunga fysiklabb ska jag göra ett försök. Plan B är annars Right Here, Right Now - Agnes eller First day of my Life - Melanie C. Kanske visar röstkvaliteten lite bättre, men tänker att jag skiter i att visa mitt tonregister, eller så lägger jag på en liten fnurr på låten (om jag väljer Simple Plan:s låt). 
Behöver nog plugga lite till egentligen men är jättetrött och mår väldigt dåligt, så har svårt att fokusera. Blir bara ledsen och arg och deppad när det inte funkar. Tänkte skriva att Stress är ett elakt spöke, men kom samtidigt på att jag har så många elaka spöken. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0