You were supposed to understand

Jag var modig. Men feg. Vågade men lät fasaden sitta kvar. Det var meningen att hon skulle se igenom, förstå ändå. Nästa gång måste jag vara tydlig. Nästa gång kommer jag vara tydlig, för nästa gång kommer jag med största sannolikhet vara så slut att jag inte orkar något annat. 
Har tagit mig igenom alla uppgifter på induktion, nu måste jag bara se till att förstå de jag ännu inte förstår. Därefter är det "bara" att repetera radioaktivitet och medicin och repetitionsräkna lite uppgifter. 
Det låter nog som att det är bra, som att jag har koll, och korta stunder kan jag lura mig själv till att tro det innan mörkret återigen tar över och påminner mig om hur fruktansvärt liten och vilsen jag är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0